CRM neden başarılı olmuyor: bırakın ilişkiyi müşteriniz yönetsin / Frederick Newell ; çev. Osman Cem Önertoy ; haz. Çağlayan Erendağ.

By: Newell, Frederick
Language: Türkçe Series: Sistem Yayıncılık; 424Publisher: İstanbul : Sistem Yayıncılık, 2004Description: xiii, 268 p. ; 21 cmISBN: 9753223242Subject(s): Müşteri ilişkileri -- Pazarlama | Pazarlama ilişkileriLOC classification: HF5415.5 | .N48 2004
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon HF5415.5 .N48 2004 (Browse shelf) 1 1 Available 0003421

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.