Dünyada ve Türkiyede e-ihracat uygulamalar ı / İbrahim Krcova.

By: Krcova, İbrahim
Language: Türkçe Series: Istanbul Ticaret Odas yayn ; 2010-19. Kobi arastrmalar. noPublisher: Istanbul : Istanbul Ticaret Odas, 2010Description: 184 p. : ill., tables ; 24 cmISBN: 9789944606011Subject(s): İhracat -- Türkiye | Exports | Elektronik ticaret | Electronic commerce -- Computer network resourcesLOC classification: HF5548.32 | .K56 2010Summary: ICINDEKILER
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Genel Koleksiyon HF 5548.32 .K56 2010 (Browse shelf) 1 1 Available 0034280
Browsing Merkez Kütüphane Shelves , Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection , Collection code: Genel Koleksiyon Close shelf browser
HF5548.32. G85 2015 Ulusal bilgi güvenliği:strateji ve kurumsal yapılanma : HF5548.32 .H3720 2002 Ağa hazır : HF5548.32 .K5419 2002 İşletmeler için çözümler: e-ticaret / HF 5548.32 .K56 2010 Dünyada ve Türkiyede e-ihracat uygulamalar ı / HF5548.32 K62 2009 E-ticaret güvenlik rehberi : / HF5548.32 .L38 2007 E-commerce : HF5548.32 .M59 2009 Hizmet ekonomisi, internet ve elektronik ticaret :

Includes bibliographical references.

ICINDEKILER Sekiller Listesi 8 Tablolar Listesi 9 Sunus 11 Onsoz 13 Birinci Bolum 15 1. Dunyada ve Turkiye'de Ticarette Internetin Kullanm 15 1.1. Dunya Ticaretinde Gelismeler 15 1.2. Ihracatta Internet Kullanm 17 1.3. e-Ihracatta Basarl Uygulamalar 19 1.3.1. Dunyada e-Ds Ticaretin Durumu 20 1.3.2. Asya Pasifik Ulkeleri 22 1.3.3. Latin Amerika 26 1.3.4. Afrika Ulkeleri 27 1.3.5. Diger Bolgeler 27 1.3.6 e-Ds Ticareti Destekleyen Web Siteleri 29 1.3.6.1. Toptanc Portal Alibaba.com 30 1.3.6.1.1. Islem Surecleri 36 1.3.6.1.2. Alibaba.com'da e-Ticaret Faaliyetleri 38 1.3.6.2. Kore e-Ticaret Portallar 42 1.3.6.3. Worldbid Kanada e-Ticaret Portal (Kanada) 48 1.3.6.4. Tayland e-Gumruk Sistemi 50 1.4. Turkiye'nin Ihracatnda Meydana Gelen Gelismeler 53 1.4.1. Turkiye'de e-Ticaretin Gelisimi 58 1.4.2. Turkiye'de e-Ihracat Destekleyen Kurumlar 59 1.4.2.1 Ihracat Gelistirme Merkezi 59 1.4.2.2 Ds Ticaret Mustesarlg 61 Ikinci Bolum 65 2. e-Ihracat Sureclerinin Isleyisi 65 2.1. Sirketlerin Web Uzerinde Gorunmesi 65 2.2. Geleneksel Sureclerden e-Ihracata Gecis 67 2.3. Ihracat Islemlerinde Internet Kullanm 72 2.4. Web Teknolojilerinin Gelisimi 73 2.4.1. Web 1.0 Uygulamalar 74 2.4.2. Web 2.0 Uygulamalar 74 2.4.3 Web 3.0 Uygulamalar 75 2.5. Web Sitesi Yonetimi 76 2.5.1. Web Sitesinin Alan Adnn Secilmesi 76 2.5.2. Web Sitesinin Internette Gorunmesi 81 2.5.3. Web Sitesinin Kurulmas 82 2.5.3.1. Tantm Amacl Web Sitelerinin Kurulmas 83 2.5.3.2. Ihracat Pazarlamas Amacl Web Sitelerinin Kurulmas 84 2.5.4. Web Sitesinin Sahip Olmas Gereken Temel Ozellikler 86 2.5.4.1. Zengin Icerik 86 2.5.4.2. Surekli Guncelleme 89 2.5.4.3. Gorsel Zenginlik 90 2.5.4.4. Site Mimarisi 91 2.5.4.5. Etkilesim (Interaktivite) 93 2.5.5. Arama Motorlarna Kayt 94 2.5.6. Arama Motoru Optimizasyonu (Search Engine Optimization) 95 2.6. Ihracat Pazar Arastrmas 99 2.6.1. Internette Ikincil Pazarlama Arastrmas 101 2.6.1.1. Internette Ikincil Pazarlama Arastrmas Turleri 102 2.6.1.2. Internette Pazarlama Arastrmasnn Araclar 104 2.6.1.3. Kolaylastrc Arac Olarak Arama Motorlar 106 2.6.1.4. Arama Motorlarnn Fonksiyonlar 107 2.6.1.5 Internette Pazarlama Arastrmas Sureci 110 2.6.1.6. Ikincil Pazarlama Arastrmalarnda Veri Kaynaklan.... 113 2.6.2. Birincil Pazarlama Arastrmalar 116 2.6.2.1. Internet Uzerinde Uzmanlarla Gorusmeler, Tartsma Gruplar 119 2.7. Ihracat Pazarlarnda Reklam Uygulamalar 120 2.7.1. Banner Reklamlar 120 2.7.1.1. Banner Yapmann Kurallar 121 2.7.2. Kucuk Ekran (Pop-up) 122 2.7.3. Intersitial (Tam Ekran) 122 2.7.4. Sponsorluklar 123 2.7.5. Elektronik Posta Reklamlar 123 2.7.6. Bloglar 124 2.7.7. Internet Reklamclgnn Avantajlar 124 2.7.8. Internet Reklamclgnn Dezavantajlar 125 2.8. Elektronik Pazar Yerleri 125 2.8.1. Tedarik Pazar Yerleri 128 2.8.2. Dikey Pazar Yerleri 129 2.8.3. Yatay Pazar Yerleri (e-Is Portallar) 134 2.8.4. Elektronik Pazar Yerlerinin Ozellikleri 135 2.8.4.1. Performans ve Olceklenebilirlik 136 2.8.4.2. Uctan Uca Uygulamalar Fonksiyonu 137 2.8.4.3. Esneklik ve Yonetilebilirlik 138 2.8.5. Elektronik Pazar Yerlerinin Islevleri 141 2.8.6. Elektronik Pazar Yerlerinin Tasdg Riskler 142 2.8.7. Elektronik Pazar Yerlerine Odenecek Ucretler 144 Ucuncu Bolum 147 3. Kobilerde Internet Teknolojilerinin Kullanm 147 3.1. Arastrmann Kapsam 147 3.2. Ornek Karakteristikleri 147 3.3. Internet Kullanm Ozellikleri ve Internete Iliskin Tutumlar 150 3.3.1. Web Sayfas Kullanm Ozellikleri 150 3.3.2. Internet Kullanm Ozellikleri 151 3.3.3. Internet Kullanmna Iliskin Tutumlar 152 3.4. Ihracat Uygulamalarnda Internet Teknolojilerinin Kullanm 160 3.5. Internet Kullanm Derecesi ve Internete Iliskin Tutumlarn Karslastrlmas 162 3.6. Sektorler Acsndan Internet Kullanmna Iliskin Tutumlar Arasndaki Farkllklar 168 3.6.1. Internetin Finansal Faydalarna Iliskin Tutumlar Arasndaki Farklar 168 3.6.2. Internetin Operasyonel Faydalarna Iliskin Tutumlar Arasndaki Farklar 169 3.7. Sektorler Acsndan Ihracat Islemlerinde Internet Kullanmna Iliskin Tutum Farkllklar 171 3.8. Anket Calsmasna Iliskin Genel Ckarmlar 173 Sonuc 175 Kaynakca 177

Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.