Learner autonomy : a guide to developing learner responsibility / Agota Scharle, Anita Szabao.
Language: İngilizce Series: Cambridge handbooks for language teachers [i.e. teachers]Publisher: Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2000Description: vi, 112 s.; ill. ; 23 cmISBN:- 0521775345
- LB1060 .S35 2000
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | LB1060 .S35 2000 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Available | 0034551 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LB1060 .B45 2006 Öğrenme stratejilerinin okuduğunu anlama ve yazma becerileri ile Türkçe dersine ilişkin tutumlara etkisi / | LB1060 .D57 2012 Design for how people learn / | LB1060 .K54 2012 Learning : principles and applications / | LB1060 .S35 2000 Learner autonomy : a guide to developing learner responsibility / | LB1060 S4741 2005 Gelişim öğrenme ve öğretim : kuramdan uygulamaya / | LB1060 .T55 2004 What every teacher should know about learning, memory, and the brain / | LB1060 .Y55 2010 Eğitici cep kitabı : yükseköğretim eğiticileri ve yetişkinlik döneminde öğreten-öğrenen herkes için / |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.