Halkla ilişkiler : pazarlama yönlü bir yaklaşım / Mehmet Alikişioğlu.
Language: Türkçe Publisher: Istanbul : Okan Üniversitesi, 2009Description: 220 p. : ill ; 24 cmISBN:- 9786055899042
- HF5415 .A45 2009
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | HF5415 .A45 2009 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Available | 0035391 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
HF5414.13 W75 1993 Pazarlama Yönetimi / | HF5415 Marketing and the bottom line : | HF5415 .Ö93 1996 Küçük ve orta boy işletmeler : | HF5415 .A45 2009 Halkla ilişkiler : | HF5415 .A5419 2011 Yerlerin markalaşması : kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation / | HF5415 .A619719 2011 Bedava : | HF5415 .A76 1992 Pazarlama / |
Includes bibliographical references p.196-220
1. Halkla ilişkiler ilke, gelişim, ve yaklaşımlar. -- 2. Pazarlama ve halkla ilişkiler. -- 3. Pazarlama iletişim ve halkla ilişkiler. -- 4. Pazarlama, iletişim fonksiyonları ve araçlar. -- 5. Halkla ilişkiler ve yönetim süreci. -- 6. Halkla ilişkiler ve yönetim sürecinin işleyişi.
There are no comments on this title.