Eğitici cep kitabı : yükseköğretim eğiticileri ve yetişkinlik döneminde öğreten-öğrenen herkes için / Emine Demirel Yılmaz.
Language: Türkçe Publisher: Ankara : İmge Kitabevi, 2010Edition: 3. baskıDescription: 188 p. : grf. ; 20 cmISBN:- 9789755336473
- LB1060 .Y55 2010
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | LB1060 .Y55 2010 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Available | 0035612 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LB1060 .S35 2000 Learner autonomy : a guide to developing learner responsibility / | LB1060 S4741 2005 Gelişim öğrenme ve öğretim : kuramdan uygulamaya / | LB1060 .T55 2004 What every teacher should know about learning, memory, and the brain / | LB1060 .Y55 2010 Eğitici cep kitabı : yükseköğretim eğiticileri ve yetişkinlik döneminde öğreten-öğrenen herkes için / | LB1060.2 .A4319 2015 Uygulamalı davranış analizi (eğitimciler için) / | LB1062.6 V44 2008 Raising student learning in Latin America : | LB1063 .G38 2012 Working memory and learning : a practical guide for teachers / |
Program geliştirme süreci. -- öğretim süreci nedir? -- eğiticilik nedir? -- ölçme ve değerlendirme süreci nedir? -- Eğitimde kalite nedir? -- son söz. -- teşşekür.
Bu kitap, işi ya da konumu nedeniyle “eğiticilik” yapan herkese, bu işlevlerini kolaylaştıracak bazı bilgiler sunmak amacıyla yazılmıştır. Eğitim; öğretmenler ve öğrenciler dışında, insan ilişkilerinin bir parçası olarak, toplumun her bireyini az çok ilgilendirmektedir. Yalnızca okulla sınırlı kalmayan, hepimizin ömür boyu karşılaştığı bir durumdur. Tüm meslek topluluklarında insanlar, özellikle de anne babalar, farkına varsınlar ya da varmasınlar, hem “eğitici” hem de öğrenci olarak yaşamlarını sürdürmektedirler. Yapılan bilinçli ya da bilinçsiz eğitimde,genellikle yakın çevreden gözlenen yöntemler kullanılmaktadır Eğitim bilimcilerin hedef kitlesi ise çoğunlukla profesyonel öğretmenlerdir. Yaşamları boyunca eğitim işlevini yürüten üniversite öğretim üyeleri ve gündelik hayatta “eğiticilik” yapan kişiler, eğitim biliminin verilerinden planlı ve düzenli bir biçimde yararlanamamaktadır. Bu kitap, “eğitici eğitimi” almadan “eğiticilik” yapan insanlara, işlerini daha iyi yapabilme konusunda yol gösterici bir niteliğe sahiptir.
There are no comments on this title.