Reforming industrial design education in mainland china for sustainability Tao ,Huang.
Language: İngilizce Publisher: Saarbrücken: VDM , 2009Description: 246 pages ; Includes charts and maps; 13 cmISBN:- 9783639159561
- LC191 .H82 2009
Contents:
A brife overview of the chinese industry design education -- literature review -- methodology -- initial interviews and results -- a proposed educational framework for sustainability -- critical review by interviews -- conclusion.
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | LC191.H82 2009 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Available | 0043078 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
LC189. B57 2010 c.2 Bir çocuk değişir Türkiye değişir : çocuklarıyla,gönüllüleriyle,bağışçılarıyla,çalışanlarıyla Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfının 15. yılı. | LC191 .D643 2004 Toplum ve eğitim : | LC191 .D8719 2016 Eğitim ve Sosyoloji / | LC191.H82 2009 Reforming industrial design education in mainland china for sustainability | LC191 O9 2002 Sosyolojik yansımalar / | LC191.4 .S619 1997 Özgür eğitim / | LC191.8.T9 Ç44 1998 Fonksiyonel eğitim sosyolojisi (pedagojik formasyon amaçlı) / |
A brife overview of the chinese industry design education -- literature review -- methodology -- initial interviews and results -- a proposed educational framework for sustainability -- critical review by interviews -- conclusion.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.