Transitions in secondary education in Sub-Saharan Africa : equity and efficiency issues.
Language: İngilizce Series: SEIA thematic study ; #2 | Africa human development series | World Bank working paper ; no. 125Publisher: Washington, D.C. : World Bank, 2007Description: xxx, 52 pages : illustrated ; 26 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9780821373422
- LC146.8.A357 T73 2007
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | LC146.8.A357.T73 2007 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Available | 0048505 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
LC94.T9 T45 2003 Eğitim üzerine düşünmek / | LC94.T9 T87 2011 Türkiye’de eğitim : 2000’li yıllar / | LC135.F8 B3519 1991 Zorunlu eğitime hayır! =Insoumission a l'ecole Obligatoire | LC146.8.A357.T73 2007 Transitions in secondary education in Sub-Saharan Africa : equity and efficiency issues. | LC149 Cross-cultural approaches to literacy / | LC171.Y85 2011 Yükseköğretimde üst yönetim sorunları ve çözüm yöntemleri / | LC189 .A49 1991 Eğitim sosyolojisinin temel kavram ve alanları üzerine bir araştırma / |
Dünya Bankası / TEPAV
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.