Normal view MARC view ISBD view

Tüketici deneyiminin oluşmasında ürün ve marka faktörlerinin önemi:Armada 1 ve Armada 2 alışveriş merkezleri / Asena Demirci.

By: Demirci, Asena.
Contributor(s): TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü.
Material type: materialTypeLabelBookAnkara : TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2018Description: xvi, 139 pages : graphics, charts and colored illustrations ; 29 cm.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Dissertations, Academic | Tezler, Akademik | Tüketim mekanı | Mekan kimliği | Mekan algısı | Tüketici deneyimi | Alışveriş merkezleri | Ürün | Marka | Comsumption place | Place identity | Space perception | Customer experience | Shopping malls | Product | BrandOnline resources: Ulusal Tez Merkezi Dissertation note: Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Ocak 2018
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Thesis Thesis Merkez Kütüphane
Tez Koleksiyonu / Thesis Collection
Tezler TEZ TOBB SBE TSR YL’18 DEM (Browse shelf) 1 Ödünç Verilemez-Tez / Not For Loan-Thesis TZ00838

Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Ocak 2018

Includes bibliographical references.

This software was implemented, installed by Devinim Software Training Consulting .