Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından bir destinasyon markalaması örneği olarak ulus markalaması üzerine detaylı bir araştırma : "Türkiye-gücünü ve potansiyelini keşfet" / Mustafa Cüneyt Uzun.

By: Uzun, Mustafa Cüneyt
Contributor(s): TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü
Material type: TextTextLanguage: Türkçe Publisher: Ankara : TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2018Description: xv, 197 pages : graphics, charts and colored illustrations ; 29 cmContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Tezler, Akademik | Dissertations, Academic | Marka | Ulus markalama | Bütünleşik pazarlama iletişimi | Türkiye potansiyeli keşfet | Brand | Nation branding | Integrated marketing communications | Turkey discover the potentialOnline resources: Ulusal Tez Merkezi Dissertation note: Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Mart 2018
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Thesis Thesis Merkez Kütüphane
Tez Koleksiyonu / Thesis Collection
Merkez Kütüphane
Tezler TEZ TOBB SBE İŞL YL’18 UZU (Browse shelf) 1 Ödünç Verilemez-Tez / Not For Loan-Thesis TZ00874

Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Mart 2018

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.