Normal view MARC view ISBD view

Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından bir destinasyon markalaması örneği olarak ulus markalaması üzerine detaylı bir araştırma: "Türkiye-gücünü ve potansiyelini keşfet"/ Mustafa Cüneyt Uzun.

By: Uzun, Mustafa Cüneyt.
Contributor(s): TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Ankara : TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2018Description: xv, 197 pages : graphics, charts and colored illustrations ; 29 cm.Content type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Dissertations, Academic | Tezler, Akademik | Marka | Ulus markalama | Bütünleşik pazarlama iletişimi | Türkiye potansiyeli keşfet | Brand | Nation branding | Integrated marketing communications | Turkey discover the potentialOnline resources: Ulusal Tez Merkezi Dissertation note: Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Mart 2018
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Thesis Thesis Merkez Kütüphane
Tez Koleksiyonu / Thesis Collection
Tezler TEZ TOBB IIBF ISL YL’18 UZU (Browse shelf) 1 Ödünç Verilemez-Tez / Not For Loan-Thesis TZ00874

Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Mart 2018

This software was implemented, installed by Devinim Software Training Consulting .