Çağrı merkezlerinde çalışma koşullarının iyileştirilmesi ve sosyal tarafların bilinçlendirilmesine yönelik teftiş programı sonuç raporu.

Contributor(s): Türkiye. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı. İş Teftiş Kurulu Başkanlığı
Material type: TextTextLanguage: Türkçe Publisher: Ankara ; T.C Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, 2013Description: 86 pages ; 27 cmContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Çağrı merkezleri -- Çalışanlar | Endüstriyel güvenlik | Sosyal güvenlikLOC classification: HD7269.C29 | T92 2013
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Status Date due Barcode
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon HD7269.C29 T92 2013 (Browse shelf) Available 0067765
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon HD7269.C29 T92 2013 c.2 (Browse shelf) Available 0048222

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.