İkinci el ürün pazarında tüketici davranışının incelenmesi / Beliz Uslu ; thesis advisor Berna Tarı Kasnakoğlu.

By: Uslu, Beliz [author]
Contributor(s): Kasnakoğlu, Berna Tarı [advisor] | TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü
Material type: TextTextLanguage: Türkçe Publisher: Ankara : TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2021Description: xii, 53 pages : illustrations ; 30 cmContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeOther title: Consumer behaviour analysis in second-hand market [Parallel title]Subject(s): İkinci El | Tüketici Davranışı | Satın Alma Kararı | Pazarlama | Second-hand | Consumer Behavior | Purchasing Decision | MarketingDissertation note: Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Nisan 2021. Summary: İkinci el ürünlerin popülerliği giderek artmaktadır ve ikinci el pazarı gelişen bir sektör haline gelmektedir. Tüketiciler özellikle otomobiller, apartmanlar, giysiler ve aksesuarlarda ikinci el ürünleri tercih etmektedir. Ekonomi, sürdürülebilirlik ve psikolojik ve demografik faktörler ikinci el ürün satın alma kararlarını büyük ölçüde etkilemektedir. Bu çalışma, ikinci el satın alma kararlarını etkileyen motivasyonları ve bunların ikinci el firmalar üzerindeki önemli etkilerini incelemektedir.Summary: Second-hand products are increasing in popularity and it is becoming a developing industry. Consumers prefer second-hand products: especially automobiles, apartments, clothes, and accessories. Motivations such as economy, sustainability, psychological and demographic factors highly affect second-hand product purchasing decisions. This study examines motivations that influence second-hand purchasing decisions and their important implications to second-hand firms.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Thesis Thesis Merkez Kütüphane
Tez Koleksiyonu / Thesis Collection
Merkez Kütüphane
Tezler TEZ TOBB SBE İŞL YL’21 USL (Browse shelf) 1 Ödünç Verilemez-Tez / Not For Loan-Thesis TZ01274

Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Nisan 2021.

İkinci el ürünlerin popülerliği giderek artmaktadır ve ikinci el pazarı gelişen bir sektör haline gelmektedir. Tüketiciler özellikle otomobiller, apartmanlar, giysiler ve aksesuarlarda ikinci el ürünleri tercih etmektedir. Ekonomi, sürdürülebilirlik ve psikolojik ve demografik faktörler ikinci el ürün satın alma kararlarını büyük ölçüde etkilemektedir. Bu çalışma, ikinci el satın alma kararlarını etkileyen motivasyonları ve bunların ikinci el firmalar üzerindeki önemli etkilerini incelemektedir.

Second-hand products are increasing in popularity and it is becoming a developing industry. Consumers prefer second-hand products: especially automobiles, apartments, clothes, and accessories. Motivations such as economy, sustainability, psychological and demographic factors highly affect second-hand product purchasing decisions. This study examines motivations that influence second-hand purchasing decisions and their important implications to second-hand firms.

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.