Türkiye Cumhuriyeti'nin taraf olduğu ikili ve çok taraflı kültür anlaşmaları ve kültürel değişim programları.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- GN345.6 .T87
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane TOBB Bağışı Koleksiyonu / TOBB Gift Collection | Merkez Kütüphane | TOBB Kütüphanesi Bağış Koleksiyonu - Klasik | TOBBK GN 345.6 .T87 1988 v.3 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Ödünç Verilemez-Kurumiçi kullanım / Not for loan-For inhouse use | Donated by TOBB | T006638 | ||
![]() |
Merkez Kütüphane TOBB Bağışı Koleksiyonu / TOBB Gift Collection | Merkez Kütüphane | TOBB Kütüphanesi Bağış Koleksiyonu - Klasik | TOBBK GN 345.6 .T87 1989 v.4 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Ödünç Verilemez-Kurumiçi kullanım / Not for loan-For inhouse use | Donated by TOBB | T006639 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: TOBB Bağışı Koleksiyonu / TOBB Gift Collection, Collection: TOBB Kütüphanesi Bağış Koleksiyonu - Klasik Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||
TOBBK GE 90 .T8 Ç48 2000 Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu ve T.C. Çevre Bakanlığı'nın işbirliği ile düzenlenen çevre eğitim semineri : tebliğler ve tartışmalar, 23 mart 2000, İstanbul. | TOBBK GF 3 .P76 1991 Proceedings of the International Symposium On Environmental Problems : English papers / | TOBBK GN 345.6 .T87 1988 v.3 Türkiye Cumhuriyeti'nin taraf olduğu ikili ve çok taraflı kültür anlaşmaları ve kültürel değişim programları. | TOBBK GN 345.6 .T87 1989 v.4 Türkiye Cumhuriyeti'nin taraf olduğu ikili ve çok taraflı kültür anlaşmaları ve kültürel değişim programları. | TOBBK GN 387 .L453 1969 Yaylacılık / | TOBBK GR 281 .C365 C365 2000 Çankırı yaran meclisi / | TOBBK GR 281 .E43 G85 2000 Harput efsaneleri / |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.