Eğitim bilimine giriş / Editör, Celal Teyyar Uğurlu ; yazarlar, Canan Koç ve diğerleri...
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9786054757558
- LB14.7 .K63 2015
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | LB 14.7 .K63 2015 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Donated by Arif Yıldızlı | 0071077 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB14.7. E35 2007 Eğitim bilimine giriş : | LB14.7 .E35 2015 Eğitim bilimine giriş / | LB14.7 .K37 2001 Demokratik Laik eğitim / | LB 14.7 .K63 2015 Eğitim bilimine giriş / | LB14.7 .N63 2007 Philosophy of education / | LB14.7 .R443 2021 Rehberim felsefe : eğitime felsefece bakışlar / | LB14.7 .T69 2003 Eğitim felsefesi üzerine makaleler / |
Includes bibliographical references.
Eğitimin temel kavramlar -- Eğitimin sosyolojik temelleri -- Eğitimin işlevleri --Eğitimin psikolojik temelleri -- Eğitimin felsefi temelleri --Eğitimin tarihsel temelleri --Eğitimin hukuksal temelleri -- Öğretmen eğitiminde gelişme ve uygulamalar --Eleştirel pedagoji --Eğitimde yeni yaklaşımlar -- Eğitim bilimlerinde araştırma yöntemleri --Eğitim siyasal temelleri -- Eğitim ekonomik temelleri -- Türkiye eğitim sistemi --Bir meslek olarak öğretmenlik -- İnternet tabanlı uzaktan eğitim
Eğitim Bilimine Giriş kitabı, eğitimin bilim olma özelliğini temele alarak öğretmen adaylarını, öğretmenlik mesleğinin amacına uygun olarak gerekli rol ve davranışlar hakkında bilgilendirilmesini sağlaması açısından önemlidir. Öğretmenlik mesleği birçok bilim dalının üzerine inşa edilen ve eğitim bilimleri olarak kavramlaştırılan bir bilim dalının verilerini bilmeyi ve uygulamayı gerektirir. Eğitim Bilimlerine Giriş kitabının içeriği ile eğitim bilimlerine ilişkin temel disiplinler ve yeni gelişmelere paralel olarak ortaya konulan yenilikler de dikkate alınarak öğretmen adaylarına geniş bir bakış açısıyla öğretmen olma bilinci kazandırılmaya çalışılmıştır.
There are no comments on this title.