The end of fashion : how marketing changed the clothing business forever / Teri Agins.

By: Agins, Teri
Language: İngilizce Publisher: New York: Harper, 2000Description: 324 p.; 21 cmISBN: 0060958200Subject(s): Giyim ve giysi -- Pazarlama | Clothing and dress -- Marketing | Clothing trade | Giyim ticaretiLOC classification: HD9940.A2 | A35 2000
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon HD9940.A2 A35 2000 (Browse shelf) 1 1 Available 0024360

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.