Yazılımların servis olarak sunulması servis-yönelimli mimari ile geliştirilen bir sesli iletişim uygulaması / Gökhan Öztopuz.
Language: Türkçe Publication details: Ankara : TOBB ETÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009.Description: 149 p. : tabl. ; 29 cmContained works:- TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi. Fen Bilimleri Enstitüsü
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Tez Koleksiyonu / Thesis Collection | Merkez Kütüphane | Tezler | TEZ TOBB FBE BİL YL'09 ÖZT (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Ödünç Verilemez-Tez / Not For Loan-Thesis | Tez | TZ00081 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Tez Koleksiyonu / Thesis Collection, Collection: Tezler Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
TEZ TOBB FBE BİL YL'09 ÖZÇ Algılayıcı ağlarda gözlemlenememe olgusunun doğrusal programlama ile incelenmesi / | TEZ TOBB FBE BİL YL'09 ÖZS Mikroişlemcilerde yazmaç öbeğinin enerji tasarrufu için bölümlenmesi / | TEZ TOBB FBE BİL YL'09 ÖZS c.2 Mikroişlemcilerde yazmaç öbeğinin enerji tasarrufu için bölümlenmesi / | TEZ TOBB FBE BİL YL'09 ÖZT Yazılımların servis olarak sunulması servis-yönelimli mimari ile geliştirilen bir sesli iletişim uygulaması / | TEZ TOBB FBE BİL YL'09 ÜNS Kurumsal bir değişiklik yönetim sistemi tasarımı ve gerçekleştirimi / | TEZ TOBB FBE BİL YL'10 ERD Şekil tanıma problemi için çoklu eşlemenin sonsuz norm uzaklığı altında gerçekleştirilmesi / | TEZ TOBB FBE BİL YL'10 ERK Genetik algoritmalar ile portföy performans eniyilemesi için teknik analiz göstergesi seçimi / |
Tezin tam metni YÖK Ulusal Tez Merkezinde mevcuttur.
Tez (Y. Lisans)--TOBB ETÜ Fen Bilimleri Enst.,Ağustos 2009.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.