Pazarlama ahlakı : sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi / Ömer Torlak.

By: Torlak, Ömer
Language: Türkçe Series: Beta ; 1124 İşletme Ekonomi Dizisi ; 123Publisher: İstanbul: Beta, 2003Edition: 2.bsDescription: 316 s. ; 24 cmContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9754863644Subject(s): Consumer behavior -- United States | Tüketici davranışı | Marketing -- Cost effectiveness -- Measurement | Pazarlama -- Maliyet etkinliği -- ÖlçmeLOC classification: HF5415.32 | .T67 2003
List(s) this item appears in: Görsel İletişim Tasarımı 2
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon HF5415.32 .T67 2003 (Browse shelf) 1 1 Available 0032562

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.