Temporal, Paul

İleri düzey marka yönetimi : değişen dünyada markaları yönetmek = Advanced brand management : managing brands in a changing world / Advanced brand management : managing brands in a changing world Paul Temporal ; yayına hazırlayan Bülent Fidan ; çeviri ekibi Alev Kuruoğlu, Aslıhan Keçim, Dicle Yurdakul Şahin, Kerem Özdural, Melike Demirağ Kaplan, Özge Eldaş, Ramadan Özge Çaysever ; çeviri yardımcıları Aykun Taşdöner, Bahadır Ural ; redaksiyon ve çeviri koordinasyon Uğur Mehter ; tasarım Yavuz Dürüst ; Dizgi Ecem Orhan. - 301 pages : illustration ; 24 cm. - İstanbul Ticaret Odası yayınları ; yayın no. 5 .

Sunuş -- Önsöz -- Giriş -- 1. Marka Yönetiminde Değişen Roller -- 2. Marka Stratejisi Oluşturmak -- 3. Konumlandırma ve Marka Yönetimi -- 4. Marka Mimarisi -- 5. Marka Genişletme, Yeniden Canlandırma ve Eksiltme -- 6. Marka Yönetimi İçin Bütüleşik İletişim -- 7. İlişki Yöntemi, İlişki Markaları ve Yeni Dijital Dünya -- 8. Çok Yaşa Marka! Marka Kültürü Yaratmak -- 9. Marka Başarısını Ölçmek: Pazar Araştırması ve Marka Değerleme -- 10. Sonuç -- Ek: Marka Yönetimi İş Listesi -- Notlar.

9786055467029


Branding (Marketing)
Brand name products--Management--Management
Markalı ürünler--Yönetim--Yönetim

HD69.B7 / T4419 2011