TY - GEN AU - Temporal,Paul AU - Orhan,Ecem AU - Dürüst,Yavuz AU - Ural,Bahadır AU - Taşdöner,Aykun AU - Çaysever,Ramadan Özge AU - Eldaş,Özge AU - Demirağ Kaplan,Melike AU - Özdural,Kerem AU - Yurdakul Şahin,Dicle AU - Keçim,Aslıhan AU - Fidan,Bülent AU - Kuruoğlu,Alev AU - Mehter,Uğur ED - İstanbul Ticaret Odası TI - İleri düzey marka yönetimi: değişen dünyada markaları yönetmek = Advanced brand management : managing brands in a changing world T2 - İstanbul Ticaret Odası yayınları SN - 9786055467029 AV - HD69.B7 T4419 2011 PY - 2011/// CY - İstanbul PB - İstanbul Ticaret Odası KW - Branding (Marketing) KW - Brand name products KW - Management KW - Markalı ürünler KW - Yönetim N1 - Sunuş -- Önsöz -- Giriş -- 1. Marka Yönetiminde Değişen Roller -- 2. Marka Stratejisi Oluşturmak -- 3. Konumlandırma ve Marka Yönetimi -- 4. Marka Mimarisi -- 5. Marka Genişletme, Yeniden Canlandırma ve Eksiltme -- 6. Marka Yönetimi İçin Bütüleşik İletişim -- 7. İlişki Yöntemi, İlişki Markaları ve Yeni Dijital Dünya -- 8. Çok Yaşa Marka! Marka Kültürü Yaratmak -- 9. Marka Başarısını Ölçmek: Pazar Araştırması ve Marka Değerleme -- 10. Sonuç -- Ek: Marka Yönetimi İş Listesi -- Notlar ER -