TY - GEN AU - Anholt,Simon AU - Orhan,Ecem AU - Dürüst,Yavuz AU - Figenkaplan,İzzet AU - Uçar,G.Müge AU - Merter,Uğur AU - Fidan,Bülent ED - İstanbul Ticaret Odası TI - Yerlerin markalaşması: kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation T2 - İstanbul Ticaret Odası yayınları SN - 9786055467050 AV - HF5415 .A5419 2011 PY - 2011/// CY - İstanbul PB - İstanbul Ticaret Odası KW - Tourism KW - Marketing KW - Turizm KW - Pazarlama KW - etuturkob KW - Place marketing N1 - Includes bibliographical references; Giriş -- 1. Yerlerin İmajları: Konu Pazarlama mı Değil mi? -- 2. İmaj ve Güven Üzerine -- 3. Ulusal Kimlik: Neden mi Sonuç mu? -- 4. Yerlerin Basit İmajları mı Olmalı? -- 5. Ulusal İmaj ve Kimlik Üzerine -- 6. Pazarlama Ne Zaman Anlamlıdır? -- 7. Kamusal Diplomasi ve Yerlerin MArkalaştırılması: Aralarındaki İlişki Ne? -- 8. "Marka Olarak Avrupa": Sıradaki Ne? -- 9. Kamu Sektörü, Özel Sektör -- 10. Medya ve Ulusal İmaj -- 11. Bütün Bunların Benimle Ne İlgisi Var? Bağlamın hayati Önemi -- 12. Bazı Çıkarımlar -- Notlar ER -