Marka girişimi : kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri = Taking brand initiative: how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding /
How companies can align strategy, culture, and identity Kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri
Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; Yayına hazırlayan Bülent Fidan ; Çeviri koordinasyon Uğur Merter ; Çeviri Deniz Arı, Hande A.Altay, Özge Eldaş, Taner Karagüzel ; Çeviri yardımcıları Aykun Taşdöner, Bahadır Ural ; Redaksiyon İzzet Figenkaplan ; Tasarım Yavuz Dürüst ; Dizgi Ecem Orhan çeviri ekibi.
- 245 pages : illustrations ; 24 cm.
- İstanbul Ticaret Odası yayınları ; yayın no. 4 .
Önsöz -- Sunuş -- Teşekkür -- Giriş -- Bölüm 1: Temel Bilgiler -- Bölüm 2: Kurumsal Marka Yönetimi -- Bölüm 3: Uyum -- Anahtar Kavramlar -- Yazarlar -- Notlar.
9786055467074
Branding (Marketing) Şirket kültürü Corporate culture Corporate image Şirket imajı