TY - GEN AU - Hatch,Mary Jo AU - Orhan,Ecem AU - Dürüst,Yavuz AU - Ural,Bahadır AU - Taşdöner,Aykun AU - Eldaş,Özge AU - Fidan,Bülent AU - Figenkaplan,İzzet AU - Karagüzel,Taner AU - Altay,Hande A. AU - Arı,Deniz AU - Schultz,Majken AU - Merter,Uğur TI - Marka girişimi: kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri = Taking brand initiative: how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding T2 - İstanbul Ticaret Odası yayınları SN - 9786055467074 AV - HD59.2 .H3819 2011 PY - 2011/// CY - İstanbul PB - İstanbul Ticaret Odası KW - Branding (Marketing) KW - Şirket kültürü KW - etuturkob KW - Corporate culture KW - Corporate image KW - Şirket imajı N1 - Includes bibliographical references; Önsöz -- Sunuş -- Teşekkür -- Giriş -- Bölüm 1: Temel Bilgiler -- Bölüm 2: Kurumsal Marka Yönetimi -- Bölüm 3: Uyum -- Anahtar Kavramlar -- Yazarlar -- Notlar ER -