TY - BOOK AU - Demirci,Asena ED - TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi. TI - Tüketici deneyiminin oluşmasında ürün ve marka faktörlerinin önemi:Armada 1 ve Armada 2 alışveriş merkezleri PY - 2018/// CY - Ankara PB - TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü KW - Tezler, Akademik KW - Dissertations, Academic KW - Tüketim mekanı KW - Mekan kimliği KW - Mekan algısı KW - Tüketici deneyimi KW - Alışveriş merkezleri KW - Ürün KW - Marka KW - Comsumption place KW - Place identity KW - Space perception KW - Customer experience KW - Shopping malls KW - Product KW - Brand N1 - Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü Ocak 2018; Includes bibliographical references UR - https://tez.yok.gov.tr/ ER -