TY - BOOK AU - İlgüner,Muhterem TI - Türkiye’de marka yaratma ve yaşatmanın altın kuralları SN - 9758296957 AV - HD69.B7 PY - 2006/// CY - İstanbul PB - Rota Yayınları KW - Markalı ürünler KW - etuturkob KW - Markalaşma (Pazarlama) N1 - 30-35 yıllık bir yüksek enflasyon-yüksek faiz sarmalından sonra, Türkiye’nin kalıcı bir ekonomik program ile söz konusu olumsuzluklara karşı başlattığı mücadele süreci ve gümrük duvarlarının kaldırılması ile karşılaşacağı küresel rekabet sürecinde şirketlerin sadece üretmek ve sadece satmak ile yetinemeyeceği esasına vurgu yapılmakta, bu dönemde odaklanılması gereken rekabet üstünlüğü sağlayacak noktalar açıklanmaktadır ER -