TY - GEN AU - Uslu,Zeynep Karahan AU - Bilgili,Can TI - Kırılan kalıplar 2: kültürlerarası iletişim, çokkültürlülük T2 - Medya Eleştirileri 2010 SN - 9786053773849 AV - P94.65.T9 U858 2010 PY - 2010/// CY - İstanbul PB - Beta KW - Multiculturalism KW - Turkey KW - Çokkültürlülük KW - Türkiye KW - Kurds KW - Kürtler KW - Intercultural communication KW - Kültürlerarası iletişim N1 - Includes bibliographical references; Tarihin Siyam İkizleri Türkler, Kürtler ve Medya / Zeynep Karahan Uslu -- Kültürler Arasındaki Diyalog, Disiplinler Arasındaki Diyalogun Temeli Olunca: İtalya'daki Bir Felsefe-Teoloji Fakültesi'ndeki Kültürler Ötesi Diyalog Deneyi / Maria Flora Mangano -- Kültürlerarası İletişimde Hissi Yetkinlik / Tatyana V. Pershina -- Istırap Çeken Ötekilerin Algılanması: Endonezyalı İzleyicilerin İnsan Hakları Belgesellerini Algılamaları Üzerine Bir Çalışma / Kurniawan Saputro -- "Sandviç" Neslinin Kadınları ve Çoklu Roller: Göçmen Kadınlar Örnek Olay Çalışması / Sheida Shirvani -- İnternet Seyahat Sitelerinde Tay Kültürünün Temsili / Anchalee Ngampornchai -- Ulusal ve Uluslararası Reklamların Kültürel Değerleri Kullanış Biçimleri: Reklamlarda Kullanılan Kültürel Değerler Bize Doğrultulmuş Bir Silah mı Yoksa Markaların Kabullenişini Sağlayan Sihirli Değnek mi? / İmran Uğur - Sedat Şimşek -- Kurumsal İletişimin Şeffaflığa Ne Kadar İhtiyacı Vardır? - Güven ve Şeffaflık Üzerine Araştırma / Natascha Zowislo-Grunewald - Jurgen Jurgen Schulz -- Teknolojinin Arap İletişim Tarzına Etkisi / Morris Kalliny - Salma Ghanem -- Kişiselleştirilmiş Cemaat Medyası Olarak Sosyal Ağlar: Türkiye'de Facebook Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme / Gülüm Şener -- Yeni Medya, Kültürel Dönüşüm, Turizm ve Yönelim /Petra Theunissen - Gary Mersham - Khairiah A.Rahman -- Farmville: Küresel Köyde Mutlu Çevrimiçi Bir Cemaat mi Yoksa Tamamiyle Yeni Bir Üre(t)üketim Şekli mi? / Meltem Erinçmen Kanoğlu -- Kurumsal İmajı Çerçeveleme (Framing): Tayland'da Yeşil Reklamcılık / Suda Ishida -- Günümüzde Tüketim Araçları Küresel Köy Tezini Destekleyecek Yeni Bir "Esperanto" mu: McDonald's Örneğiyle Fatfood Restoranları Üzerinden Bir "Türdeşleşme Okuması" / Uğur Batı ER -