000 02169 a2200289 4500
001 200042265
999 _c200042265
_d35478
003 TR-AnTOB
005 20210108135332.0
008 110812p20012010tu 001 0
020 _a9789755336473
040 _aTR-AnTOB
041 _atur
050 0 0 _aLB1060
_b.Y55 2010
090 _aLB1060 .Y55 2010
100 1 _aYılmaz, Emine Demirel
_976100
245 1 0 _aEğitici cep kitabı :
_byükseköğretim eğiticileri ve yetişkinlik döneminde öğreten-öğrenen herkes için /
_cEmine Demirel Yılmaz.
250 _a3. baskı.
264 1 _aAnkara :
_bİmge Kitabevi,
_c2010.
300 _a188 p. :
_bgrf. ;
_c20 cm.
504 _aKaynakça ve index var.
505 _aProgram geliştirme süreci. -- öğretim süreci nedir? -- eğiticilik nedir? -- ölçme ve değerlendirme süreci nedir? -- Eğitimde kalite nedir? -- son söz. -- teşşekür.
520 _aBu kitap, işi ya da konumu nedeniyle “eğiticilik” yapan herkese, bu işlevlerini kolaylaştıracak bazı bilgiler sunmak amacıyla yazılmıştır. Eğitim; öğretmenler ve öğrenciler dışında, insan ilişkilerinin bir parçası olarak, toplumun her bireyini az çok ilgilendirmektedir. Yalnızca okulla sınırlı kalmayan, hepimizin ömür boyu karşılaştığı bir durumdur. Tüm meslek topluluklarında insanlar, özellikle de anne babalar, farkına varsınlar ya da varmasınlar, hem “eğitici” hem de öğrenci olarak yaşamlarını sürdürmektedirler. Yapılan bilinçli ya da bilinçsiz eğitimde,genellikle yakın çevreden gözlenen yöntemler kullanılmaktadır Eğitim bilimcilerin hedef kitlesi ise çoğunlukla profesyonel öğretmenlerdir. Yaşamları boyunca eğitim işlevini yürüten üniversite öğretim üyeleri ve gündelik hayatta “eğiticilik” yapan kişiler, eğitim biliminin verilerinden planlı ve düzenli bir biçimde yararlanamamaktadır. Bu kitap, “eğitici eğitimi” almadan “eğiticilik” yapan insanlara, işlerini daha iyi yapabilme konusunda yol gösterici bir niteliğe sahiptir.
650 7 _aEğitim psikolojisi
_2etuturkob
_99522
650 0 _aLearning, Psychology of
_973235
942 _cBK