000 | 02169 a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 200042265 | ||
999 |
_c200042265 _d35478 |
||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20210108135332.0 | ||
008 | 110812p20012010tu 001 0 | ||
020 | _a9789755336473 | ||
040 | _aTR-AnTOB | ||
041 | _atur | ||
050 | 0 | 0 |
_aLB1060 _b.Y55 2010 |
090 | _aLB1060 .Y55 2010 | ||
100 | 1 |
_aYılmaz, Emine Demirel _976100 |
|
245 | 1 | 0 |
_aEğitici cep kitabı : _byükseköğretim eğiticileri ve yetişkinlik döneminde öğreten-öğrenen herkes için / _cEmine Demirel Yılmaz. |
250 | _a3. baskı. | ||
264 | 1 |
_aAnkara : _bİmge Kitabevi, _c2010. |
|
300 |
_a188 p. : _bgrf. ; _c20 cm. |
||
504 | _aKaynakça ve index var. | ||
505 | _aProgram geliştirme süreci. -- öğretim süreci nedir? -- eğiticilik nedir? -- ölçme ve değerlendirme süreci nedir? -- Eğitimde kalite nedir? -- son söz. -- teşşekür. | ||
520 | _aBu kitap, işi ya da konumu nedeniyle “eğiticilik” yapan herkese, bu işlevlerini kolaylaştıracak bazı bilgiler sunmak amacıyla yazılmıştır. Eğitim; öğretmenler ve öğrenciler dışında, insan ilişkilerinin bir parçası olarak, toplumun her bireyini az çok ilgilendirmektedir. Yalnızca okulla sınırlı kalmayan, hepimizin ömür boyu karşılaştığı bir durumdur. Tüm meslek topluluklarında insanlar, özellikle de anne babalar, farkına varsınlar ya da varmasınlar, hem “eğitici” hem de öğrenci olarak yaşamlarını sürdürmektedirler. Yapılan bilinçli ya da bilinçsiz eğitimde,genellikle yakın çevreden gözlenen yöntemler kullanılmaktadır Eğitim bilimcilerin hedef kitlesi ise çoğunlukla profesyonel öğretmenlerdir. Yaşamları boyunca eğitim işlevini yürüten üniversite öğretim üyeleri ve gündelik hayatta “eğiticilik” yapan kişiler, eğitim biliminin verilerinden planlı ve düzenli bir biçimde yararlanamamaktadır. Bu kitap, “eğitici eğitimi” almadan “eğiticilik” yapan insanlara, işlerini daha iyi yapabilme konusunda yol gösterici bir niteliğe sahiptir. | ||
650 | 7 |
_aEğitim psikolojisi _2etuturkob _99522 |
|
650 | 0 |
_aLearning, Psychology of _973235 |
|
942 | _cBK |