000 01450 a2200361 4500
001 200130574
003 TR-AnTOB
005 20241022151240.0
008 130913b tu 000 0
020 _a975888820X
040 _aTR-AnTOB
_cTR-AnTOB
_beng
_erda
041 _atur
050 1 _aLB3013
_bA9353 2004
090 _aLB3013
_bA9353 2004
100 1 _aAydın, Ayhan,
_d1970-
_9101930
_eauthor
245 1 0 _aSınıf yönetimi /
_cAyhan Aydın.
250 _a5. baskı
264 1 _aAnkara:
_bTekağaç Eylül Yayıncılık,
_c2004.
300 _a246 pages :
_bgraphs ;
_c23 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
490 0 _aTekağaç Eylül Yayınları
_v47
500 _aSsınıf Yönetimi Yaklaşımları, Temel Kavramlar ve Öğretmenin Rolü; Sınıf Yönetimi Değişkenleri; Eğitim Ortamının Fiziksel Özellikleri; Öğretim Yöntemleri; Sınıfta Öğretim Ortamı; Öğretimin Planlanması ve Değerlendirilmesi; Zaman Yönetimi; Davranış Yönetimi; İstenmeyen Davranışların Yönetimi; Öğretmen-Öğrenci İletişimi; Öğretmen-Veli İletişimi
504 _akaynakça içerir
650 0 0 _aEducational psychology
_930680
650 0 7 _aEğitim psikolojisi
_2etuturkob
_99522
650 0 7 _aÖğrenme
_2etuturkob
_99938
650 0 0 _aLearning
_918075
700 1 _aAydın, Ayhan,
_d1970-
_9101930
942 _cBK
_2lcc
999 _c200130574
_d30513