000 | 01450 a2200361 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 200130574 | ||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20241022151240.0 | ||
008 | 130913b tu 000 0 | ||
020 | _a975888820X | ||
040 |
_aTR-AnTOB _cTR-AnTOB _beng _erda |
||
041 | _atur | ||
050 | 1 |
_aLB3013 _bA9353 2004 |
|
090 |
_aLB3013 _bA9353 2004 |
||
100 | 1 |
_aAydın, Ayhan, _d1970- _9101930 _eauthor |
|
245 | 1 | 0 |
_aSınıf yönetimi / _cAyhan Aydın. |
250 | _a5. baskı | ||
264 | 1 |
_aAnkara: _bTekağaç Eylül Yayıncılık, _c2004. |
|
300 |
_a246 pages : _bgraphs ; _c23 cm |
||
336 |
_atext _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aunmediated _bn _2rdamedia |
||
338 |
_avolume _bnc _2rdacarrier |
||
490 | 0 |
_aTekağaç Eylül Yayınları _v47 |
|
500 | _aSsınıf Yönetimi Yaklaşımları, Temel Kavramlar ve Öğretmenin Rolü; Sınıf Yönetimi Değişkenleri; Eğitim Ortamının Fiziksel Özellikleri; Öğretim Yöntemleri; Sınıfta Öğretim Ortamı; Öğretimin Planlanması ve Değerlendirilmesi; Zaman Yönetimi; Davranış Yönetimi; İstenmeyen Davranışların Yönetimi; Öğretmen-Öğrenci İletişimi; Öğretmen-Veli İletişimi | ||
504 | _akaynakça içerir | ||
650 | 0 | 0 |
_aEducational psychology _930680 |
650 | 0 | 7 |
_aEğitim psikolojisi _2etuturkob _99522 |
650 | 0 | 7 |
_aÖğrenme _2etuturkob _99938 |
650 | 0 | 0 |
_aLearning _918075 |
700 | 1 |
_aAydın, Ayhan, _d1970- _9101930 |
|
942 |
_cBK _2lcc |
||
999 |
_c200130574 _d30513 |