000 02112 a2200433 4500
001 200131002
999 _c200131002
_d30304
003 TR-AnTOB
005 20230530001112.0
008 131211s2011 tu 000 0
020 _a9786055467050
040 _btur
_dTR-AnTOB
_erda
041 _atur
050 1 _aHF5415
_b.A5419 2011
090 _aHF5415 .A5419 2011
100 1 _aAnholt, Simon
_972367
245 1 0 _aYerlerin markalaşması :
_bkimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation /
_cSimon Anholt ; Yayına hazırlayan Bülent Fidan ; Çeviri koordinasyon Uğur Merter ; Çeviri G. Müge Uçar ; Redaksiyon İzzet Figenkaplan ; Tasarım Yavuz Dürüst ; Dizgi Ecem Orhan.
246 3 1 _aPlaces : Identity, image and reputation
250 _aBirinci basım.
264 1 _aİstanbul :
_bİstanbul Ticaret Odası,
_c2011.
300 _a171 pages :
_c24 cm.
336 _atext
_2rdacontent
337 _aunmediated
_2rdamedia
338 _avolume
_2rdacarrier
490 0 _aİstanbul Ticaret Odası yayınları ;
_vyayın no. 8
504 _aIncludes bibliographical references.
505 _aGiriş -- 1. Yerlerin İmajları: Konu Pazarlama mı Değil mi? -- 2. İmaj ve Güven Üzerine -- 3. Ulusal Kimlik: Neden mi Sonuç mu? -- 4. Yerlerin Basit İmajları mı Olmalı? -- 5. Ulusal İmaj ve Kimlik Üzerine -- 6. Pazarlama Ne Zaman Anlamlıdır? -- 7. Kamusal Diplomasi ve Yerlerin MArkalaştırılması: Aralarındaki İlişki Ne? -- 8. "Marka Olarak Avrupa": Sıradaki Ne? -- 9. Kamu Sektörü, Özel Sektör -- 10. Medya ve Ulusal İmaj -- 11. Bütün Bunların Benimle Ne İlgisi Var? Bağlamın hayati Önemi -- 12. Bazı Çıkarımlar -- Notlar.
650 0 _aTourism
_xMarketing
_92729
650 7 _aTurizm
_xPazarlama
_2etuturkob
_953716
650 0 _aPlace marketing
_972381
700 1 _aOrhan, Ecem
_994459
700 1 _aDürüst, Yavuz
_994460
700 1 _aFigenkaplan, İzzet
_994598
700 1 _aUçar, G. Müge
_994599
700 1 _aMerter, Uğur
_994601
700 1 _aFidan, Bülent
_994470
710 2 _aİstanbul Ticaret Odası
_919571
942 _cBK