000 02393 a2200517 4500
001 200131003
999 _c200131003
_d30301
003 TR-AnTOB
005 20240903085338.0
008 131216b2011 tu 000 0 d
020 _a9786055467074
040 _btur
_dTR-AnTOB
_erda
041 1 _atur
_heng
050 0 0 _aHD59.2
_b.H3819 2011
090 _aHD59.2 .H3819 2011
100 1 _aHatch, Mary Jo
_994602
245 1 0 _aMarka girişimi :
_bkurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri = Taking brand initiative: how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding /
_cMary Jo Hatch, Majken Schultz ; Yayına hazırlayan Bülent Fidan ; Çeviri koordinasyon Uğur Merter ; Çeviri Deniz Arı, Hande A.Altay, Özge Eldaş, Taner Karagüzel ; Çeviri yardımcıları Aykun Taşdöner, Bahadır Ural ; Redaksiyon İzzet Figenkaplan ; Tasarım Yavuz Dürüst ; Dizgi Ecem Orhan çeviri ekibi.
246 3 0 _aHow companies can align strategy, culture, and identity
246 3 0 _aKurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri
264 _aİstanbul :
_bİstanbul Ticaret Odası,
_c2011.
300 _a245 pages :
_billustrations ;
_c24 cm.
336 _atext
_2rdacontent
337 _aunmediated
_2rdamedia
338 _avolume
_2rdacarrier
490 0 _aİstanbul Ticaret Odası yayınları ;
_vyayın no. 4
504 _aIncludes bibliographical references.
505 0 _aÖnsöz -- Sunuş -- Teşekkür -- Giriş -- Bölüm 1: Temel Bilgiler -- Bölüm 2: Kurumsal Marka Yönetimi -- Bölüm 3: Uyum -- Anahtar Kavramlar -- Yazarlar -- Notlar.
650 0 _aBranding (Marketing)
_970180
650 7 _aŞirket kültürü
_2etuturkob
_97170
650 0 _aCorporate culture
_92293
650 0 _aCorporate image
_963671
650 0 _aŞirket imajı
_963670
700 1 _aOrhan, Ecem
_994459
700 1 _aDürüst, Yavuz
_994460
700 1 _aUral, Bahadır
_994462
700 1 _aTaşdöner, Aykun
_994463
700 1 _aEldaş, Özge
_994465
700 1 _aFidan, Bülent
_994470
700 1 _aFigenkaplan, İzzet
_994598
700 1 _aKaragüzel, Taner
_994604
700 1 _aAltay, Hande A.
_994605
700 1 _aArı, Deniz
_994606
700 1 _aSchultz, Majken
_994607
700 1 _aMerter, Uğur
_994601
942 _cBK