000 | 00922 a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 200421508 | ||
650 | 0 | 0 |
_919022 _aEducation _zTurkey _xTurkey |
650 | 0 | 0 |
_919023 _aEğitim _zTürkiye _xTürkiye |
999 |
_c200421508 _d38676 |
||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20230727162118.0 | ||
008 | 150306s tu 000 0 | ||
040 |
_aTR-AnTOB _btur _erda |
||
041 | 0 | _atur | |
050 | 0 | 0 |
_aLC94.T9 _bB33 2013 |
090 | _aLC94 .T9 B33 2013 | ||
100 | 1 |
_aBacanlı, Hasan _9100213 |
|
245 | 1 | 0 |
_aKapatılma veya dönüştürülme ayrımında dershaneler / _cHasan Bacanlı ; M. Ali Dombaycı. |
264 |
_aAnkara: _bASEM Ankara Siyasal ve Ekonomik Araştırmalar Merkezi, _c2013 |
||
300 |
_a32 s.: _btbl.; _c29 cm |
||
336 |
_atext _2rdacontent |
||
337 |
_aunmediated _2rdamedia |
||
338 |
_avolume _2rdacarrier |
||
650 | 0 | 0 |
_aEğitim planlaması _zTürkiye _99518 |
650 | 0 | 0 |
_aEducational planning _zTurkey _932233 |
942 | _cBK |