000 | 00929 a2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 200424169 | ||
999 |
_c200424169 _d40963 |
||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20200812121952.0 | ||
008 | 160404e2011 tu 000 0 | ||
020 | _a9786058765405 | ||
040 |
_aTR-AnTOB _beng _erda |
||
041 | _atur | ||
050 | 0 |
_aLB2822.82 _bE78 2011 |
|
090 | _aLB2822.82 E78 2011 | ||
100 | 1 |
_aErturan, Çetin _9113189 |
|
245 | 1 | 0 |
_aEğitimde akreditasyon ve etkin okul modeli / _cÇetin Erturan, Selma Erturan, Hacer Hacısalihoğlu. |
264 | 1 |
_aAnkara : _bAnadolu Okul Yayınları, _c2011 |
|
300 |
_aviii, 215 pages ; _c24 cm. |
||
336 |
_atext _2rdacontent |
||
337 |
_aunmediated _2rdamedia |
||
338 |
_avolume _2rdacarrier |
||
650 | 0 |
_aSchool improvement programs _918073 |
|
650 | 7 |
_aOkul gelişim programları _2etuturkob _918074 |
|
700 | 1 |
_aHacısalihoğlu, Hacer _9113190 |
|
700 | 1 |
_aErturan, Selma _9113191 |
|
942 | _cBK |