000 | 00930 a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 200425233 | ||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20240911091059.0 | ||
008 | 161103s tu 000 0 | ||
020 | _a9780863557644 | ||
040 |
_aTR-AnTOB _beng _erda _cTR-AnTOB |
||
041 | 0 | _aeng | |
050 | 0 | 0 |
_aPE1128.A2. _bI54 2015 |
090 | _aPE1128.A2.I54 2015 | ||
245 | 1 | 0 |
_aİngilizce öğretmenleri için mesleki gelişim : _bTürkiye'nin yükseköğretim kurumlarından bakış açıları / _cder: Simon Borg. |
264 | 1 |
_aAnkara : _bBritish Council, _c2015. |
|
300 |
_a102 s.; _c23 cm. |
||
336 |
_atext _2rdacontent. |
||
337 |
_aunmediated _2rdamedia. |
||
338 |
_avolume _2rdacarrier. |
||
504 | _aSözlük s. 99. | ||
650 | 7 |
_aİngiliz dili _xÇalışma ve öğretim _2etuturkob _917226 |
|
650 | 7 |
_aÖğretmenler _xEğitim _2etuturkob _97277 |
|
700 | 1 |
_aBorg, Simon _eder. _9116196 |
|
942 |
_cBK _2lcc |
||
999 |
_c200425233 _d41674 |