000 | 02165nam a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 200427099 | ||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20240730084457.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 170719s2016 tu 000 f tur d | ||
020 | _a9789750732171 | ||
040 |
_aITU _beng _erda _cTR-AnTOB _dTR-AnTOB |
||
041 | 0 | _atur | |
049 | _aITUM | ||
050 | 0 | 0 |
_aPL248.S34 _bM6 2016 |
090 |
_aPL248.S34 _bM6 2016 |
||
100 |
_aŞahin, Osman _d1940-, _eauthor _918999 |
||
245 | 1 | 0 |
_aMor Cepken / _cOsman Şahin. |
264 | 1 |
_aİstanbul : _bCan, _c2016. |
|
264 | 4 | _a©2016 | |
300 |
_a94 pages ; _c20 cm |
||
336 |
_aText _2rdacontent. |
||
337 |
_aUnmediated _2rdamedia. |
||
338 |
_aVolume _2rdacarrier. |
||
501 | _aÖykücülüğümüzün usta kalemi Osman Şahin, Anadolu’nun sesini, acısını, sevincini taşıyan yeni öyküleriyle okurumuzun karşısında. Mor Cepken’i “o güzel insanlar”ın yitip gitmekte olan dünyasına bir ağıt olarak okuyabilirsiniz. Osman, sen bugüne kadar çok güzel hikâyeler yazdın. Toros Dağları’nın sesini, rüzgârını yazdın. Bekir Yıldız’dan farklı olarak Fırat’ı yazdın. O Fırat ki, insanları gibi öfkeli, delidolu akan bir sudur. Onu yazmak her yiğidin kârı değildir. Kolları Bağlı Doğan’da bu ülkenin insanlarına, sana yapılan işkenceleri, bu düzenin “işkence hücreleri”ni yazdın. (…) Osman, hikâyenin namusu, onuru her şeyden fazladır. Çünkü kalıcı olan budur. Yazarın parası pulu yoktur ama kaleminin namusu, şerefi, haysiyeti vardır. Sen ne yaptın? İki sayfa roman eleştiri yazın yüzünden aylarca hapis yattın. Burjuvalar bazı yazarlarımızdan daha iyi biliyorlar iki sayfalık yazının namusunu… Bundan böyle yazacaklarına dikkat et; kaleminin ucunu, bu toprakların ileriye dönük gerçeğinden sakın ayırma! Yiğit kardeşim, halkımın yiğit oğlu Osman Şahin, gözlerinden öperim. Ahmed Arif Kasım 1988 | ||
530 | _aKarton kapak | ||
650 | 7 |
_aTürk Edebiyatı _y20. yüzyıl _2etuturkob _976906 |
|
856 | _yhttps://canyayinlari.com/Kitaplar/oyku/18863/mor-cepken | ||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c200427099 _d45023 |