000 | 01789nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c200427184 _d45108 |
||
001 | 2502240 | ||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20230721102354.0 | ||
008 | 930716s1992 tu 000 0 tur | ||
010 | _a 91965301 | ||
020 | _a9757650862 | ||
040 |
_aDLC _cDLC _beng _dTR-AnTOB _erda |
||
041 | _atur | ||
050 |
_aBP195.H82 _bC36 2005 |
||
090 |
_aBP195.H82 _bC36 2005 |
||
100 | 1 |
_aÇamuroğlu, Reha, _d1958- |
|
245 | 1 | 0 |
_aSabah rüzgârı : _bEnel-Hakk demişti Nesı̂mı̂ / _cReha Çamuroğlu. |
250 | _a1. basım. | ||
264 |
_aCağaloğlu, İstanbul : _bMetis Yayınları, _c1992. |
||
300 |
_a111 pages ; _c21 cm. |
||
336 |
_2rdacontent _atext |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume |
||
504 | _aIncludes bibliographical references. | ||
520 | _aEvet, nihayetinde enelhak bir kelimedir. Ancak, her şeyden önce, tüm tarihimizde, söyleyeni yaralayan bir kelimedir. Öte yandan, bu kelimeyi söyleyenleri yaralayanlar da çeşitli yaralar almışlar, öncelikle de bu kelimenin kendisinden yaralandıklarını hissetmişler ya da belki bilinçli olarak fark etmişlerdir. Tek bir sözcük, hangi dinamiklerle bunca olaya kaynaklık edebilmiştir? Bu sözcük, hangi tarihsel, düşünsel, toplumsal, kültürel süreçlerdeki çelişki ve çatışmaların imbikten geçirilircesine süzülüşüdür ki, bunca olaya kaynaklık etmiş, bir yandan heterodoks düşünceyi arkasına alırken, bir yandan da tüm Ortodoks düşüncelerin karşısında birleşmesine neden olmuştur? İşte, Nesimî özelinden kalkarak cevabını araştırmaya girişeceğimiz soru budur. | ||
590 | _aDonated by Tuba Işınsu İsen Durmuş. | ||
650 | 7 |
_aHurufiler _2etuturkob _958539 |
|
942 |
_2lcc _cBK |