000 01126cam a2200325 i 4500
999 _c200438714
_d56926
001 200438714
003 TR-AnTOB
005 20240926164251.0
007 ta
008 151207s2015 tu 000 0 tur d
020 _a9786056521546
_q(paperback)
035 _a(OCoLC)
040 _aSULEY
_beng
_erda
_cSULEY
_dTR-AnTOB
041 0 _atur
_aeng
050 1 4 _aPE1112
_b.A483 2015
090 _aPE1112
_b.A483 2015
100 1 _aAltaş, Tümer
_eauthor
_9128491
245 1 0 _aİngilizce:
_bgramer referans kitabı /
_cTümer Altaş.
250 _aBirinci basım:
_bMart 2015
264 1 _aAnkara :
_bTümer Altaş Eğitim Bilişim Yayıncılık,
_c2015.
300 _a237 pages ;
_c21 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
500 _aA-Z tüm gramer konuları--Pratik ve detaylı konu anlatımı--Öğrenmek isteyebileceğiniz en ince detaylar.
650 7 _aİngiliz dili
_xDil bilgisi
_xÇalışma ve öğretim
_2etuturkob
_993159
650 7 _aİngiliz dili
_xGramer
_993108
_2etuturkob
942 _2lcc
_cBK