000 02421nam a2200421 i 4500
999 _c200444098
_d62310
001 200436491
003 TR-AnTOB
005 20231219000937.0
007 ta
008 171111s2021 tu ab e mmmm 000 0 tur d
035 _a(TR-AnTOB)200444098
040 _aTR-AnTOB
_beng
_erda
_cTR-AnTOB
041 0 _atur
099 _aTEZ TOBB SBE İŞL YL’21 USL
100 1 _aUslu, Beliz
_eauthor
_9133034
245 1 0 _aİkinci el ürün pazarında tüketici davranışının incelenmesi /
_cBeliz Uslu ; thesis advisor Berna Tarı Kasnakoğlu.
246 1 1 _aConsumer behaviour analysis in second-hand market
264 1 _aAnkara :
_bTOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü,
_c2021.
300 _axii, 53 pages :
_billustrations ;
_c30 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
502 _aTez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Nisan 2021.
520 _aİkinci el ürünlerin popülerliği giderek artmaktadır ve ikinci el pazarı gelişen bir sektör haline gelmektedir. Tüketiciler özellikle otomobiller, apartmanlar, giysiler ve aksesuarlarda ikinci el ürünleri tercih etmektedir. Ekonomi, sürdürülebilirlik ve psikolojik ve demografik faktörler ikinci el ürün satın alma kararlarını büyük ölçüde etkilemektedir. Bu çalışma, ikinci el satın alma kararlarını etkileyen motivasyonları ve bunların ikinci el firmalar üzerindeki önemli etkilerini incelemektedir.
520 _aSecond-hand products are increasing in popularity and it is becoming a developing industry. Consumers prefer second-hand products: especially automobiles, apartments, clothes, and accessories. Motivations such as economy, sustainability, psychological and demographic factors highly affect second-hand product purchasing decisions. This study examines motivations that influence second-hand purchasing decisions and their important implications to second-hand firms.
653 _aİkinci El
653 _aTüketici Davranışı
653 _aSatın Alma Kararı
653 _aPazarlama
653 _aSecond-hand
653 _aConsumer Behavior
653 _aPurchasing Decision
653 _aMarketing
700 1 _aKasnakoğlu, Berna Tarı
_eadvisor
_987058
710 2 _aTOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi.
_bSosyal Bilimler Enstitüsü
_995247
942 _cTEZ
_2z