000 02218nam a2200397 i 4500
999 _c200450453
_d68665
001 200436491
003 TR-AnTOB
005 20231219000945.0
007 ta
008 171111s2018 tu ab e mmmm 000 0 tur d
035 _a(TR-AnTOB)200450453
040 _aTR-AnTOB
_beng
_erda
_cTR-AnTOB
041 0 _atur
099 _aTEZ TOBB SBE İŞL YL’22 YAL
100 1 _aYalçın, Tuana Fırtına
_eauthor
_9138973
245 1 0 _aÜçüncü kişilerin varlığının birlikte değer yaratma sürecine etkileri /
_cTuana Fırtına Yalçın ; thesis advisor Berna Tarı Kasnakoğlu.
246 1 1 _aThe effects of the existance of third parteis on the process of service Co-Creation
264 1 _aAnkara :
_bTOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü,
_c2022.
300 _ax, 67 pages :
_billustrations ;
_c30 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
502 _aTez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Haziran 2022.
520 _aBu tezde öğrenci ve öğretmen ilişkisine eklenecek olan üçüncü kişiler çalışmaya dahil edilmiştir. Öğrenci ve öğretmen bağlamında senaryolar oluşturulmuş ve bu senaryolar doğrultusunda öğrenci ve öğretmen ilişkisi içerisinde olumlu ve olumsuz olarak adlandıracağımız durumlarda birlikte değer yaratma sürecinin nasıl etkilendiği incelenmiştir.
520 _aIn this thesis, third parties who will be added to the student-teacher relationship are included in the study. Scenarios were created in the context of students and teachers, and in line with these scenarios, it was examined how the process of creating value together was affected in situations that we can call positive and negative in the relationship between student and teacher.
653 _aBirlikte değer yaratma
653 _aEdimsel kaynaklar
653 _aÜçüncü kişiler
653 _aCo-creation of value
653 _aOperant sources
653 _aThird parties
700 1 _aKasnakoğlu, Berna Tarı
_eadvisor
_987058
_d1945-
710 2 _aTOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi.
_bSosyal Bilimler Enstitüsü
_995247
942 _cTEZ
_2z