000 | 02218nam a2200397 i 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c200450453 _d68665 |
||
001 | 200436491 | ||
003 | TR-AnTOB | ||
005 | 20231219000945.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171111s2018 tu ab e mmmm 000 0 tur d | ||
035 | _a(TR-AnTOB)200450453 | ||
040 |
_aTR-AnTOB _beng _erda _cTR-AnTOB |
||
041 | 0 | _atur | |
099 | _aTEZ TOBB SBE İŞL YL’22 YAL | ||
100 | 1 |
_aYalçın, Tuana Fırtına _eauthor _9138973 |
|
245 | 1 | 0 |
_aÜçüncü kişilerin varlığının birlikte değer yaratma sürecine etkileri / _cTuana Fırtına Yalçın ; thesis advisor Berna Tarı Kasnakoğlu. |
246 | 1 | 1 | _aThe effects of the existance of third parteis on the process of service Co-Creation |
264 | 1 |
_aAnkara : _bTOBB ETÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, _c2022. |
|
300 |
_ax, 67 pages : _billustrations ; _c30 cm |
||
336 |
_atext _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aunmediated _bn _2rdamedia |
||
338 |
_avolume _bnc _2rdacarrier |
||
502 | _aTez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Haziran 2022. | ||
520 | _aBu tezde öğrenci ve öğretmen ilişkisine eklenecek olan üçüncü kişiler çalışmaya dahil edilmiştir. Öğrenci ve öğretmen bağlamında senaryolar oluşturulmuş ve bu senaryolar doğrultusunda öğrenci ve öğretmen ilişkisi içerisinde olumlu ve olumsuz olarak adlandıracağımız durumlarda birlikte değer yaratma sürecinin nasıl etkilendiği incelenmiştir. | ||
520 | _aIn this thesis, third parties who will be added to the student-teacher relationship are included in the study. Scenarios were created in the context of students and teachers, and in line with these scenarios, it was examined how the process of creating value together was affected in situations that we can call positive and negative in the relationship between student and teacher. | ||
653 | _aBirlikte değer yaratma | ||
653 | _aEdimsel kaynaklar | ||
653 | _aÜçüncü kişiler | ||
653 | _aCo-creation of value | ||
653 | _aOperant sources | ||
653 | _aThird parties | ||
700 | 1 |
_aKasnakoğlu, Berna Tarı _eadvisor _987058 _d1945- |
|
710 | 2 |
_aTOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi. _bSosyal Bilimler Enstitüsü _995247 |
|
942 |
_cTEZ _2z |