000 01918nam a2200349 i 4500
999 _c200459458
_d77670
001 200459458
003 TR-AnTOB
005 20240112154439.0
007 ta
008 240112t20232023tu b 000 0 tur d
020 _a9786259907970
_q(paperback)
035 _aTR-AnTOB)200459458
040 _aTR-AnTOB
_beng
_erda
_cTR-AnTOB
041 0 _atur
050 4 _aPN2107
_b.T4547 2023
090 _aPN2107
_b.T4547 2023
100 1 _aTekerek, Nurhan,
_d1959-
_eauthor
_9144754
245 1 0 _aTiyatroda bir kavşak /
_cProf. Dr. Nurhan Tekerek.
250 _a1. baskı: Kasım 2023
264 1 _aİstanbul :
_bİstanbul Topkapı Üniversitesi Yayınları,
_c2023.
264 4 _c©2023
300 _a258 pages ;
_c20 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
490 0 _aİstanbul Topkapı Üniversitesi Yayınları;
_v007.
_aSanat ;
_v002
504 _aBIB
505 0 _tÖnsöz --
_tAristoteles'te poetik ve etik bütünlük örneklerle eylem, karakter ve erdem --
_tAdalet ve tiyatro --
_tDevlet, işletmecilik, meta-ürün ve tiyatro ilişkisi --
_tÖzgürlüğün bedeli (montserrat) adlı oyunu özgürlük kavramı açısından okumak --
_tOyun kuramından dramaya, dramadan dramatik eğitime --
_tNeden tavtatikütüpati? bir oyunun sahnelenme süreci --
_tBellek, gelenek ve köy tiyatrosu geleneğimiz --
_t1971'den 2005'e iki meddah uygulaması: "meddah" ve "Zilli Şıh" Erdoğan Akduman'dan Nurhan Tekerek'e --
_tYaratıcı dramanın özgürlüğü, akışkanlıkların kalıpları ve bir uygulama örneği --
_tSeyredenlerle oynayanların katılımcı olarak buluştuğu bir drama-tartışma platformu (forum tiyatro uygulaması): nasıl bir öğretmen? --
_tBir madalyonun iki yüzü: konuşmak ve dinlemek --
_tTiyatro ve kadın --
_tKaynakça.
650 0 _aTiyatro
_xTarih
_99382
942 _2lcc
_cBK