000 01422cam a2200325 i 4500
001 200461029
003 TR-IsYBT
005 20241115171941.0
007 ta
008 240612s2006$$$$tu 000 utur d
020 _a9758296957
020 _a9799758296957
040 _aKHUTR
_beng
_erda
_cKHUTR
_dTR-AnTOB
041 0 _atur
044 _ctu
050 0 0 _aHD69.B7
090 0 0 _aHD69.B7
_bI44 2006
100 1 _aİlgüner, Muhterem
_eauthor
_9145792
245 1 0 _aTürkiye’de marka yaratma ve yaşatmanın altın kuralları /
_cMuhterem İlgüner.
264 1 _aİstanbul :
_bRota Yayınları,
_c2006.
300 _a154, [1] pages ;
_c24 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
505 _a30-35 yıllık bir yüksek enflasyon-yüksek faiz sarmalından sonra, Türkiye’nin kalıcı bir ekonomik program ile söz konusu olumsuzluklara karşı başlattığı mücadele süreci ve gümrük duvarlarının kaldırılması ile karşılaşacağı küresel rekabet sürecinde şirketlerin sadece üretmek ve sadece satmak ile yetinemeyeceği esasına vurgu yapılmakta, bu dönemde odaklanılması gereken rekabet üstünlüğü sağlayacak noktalar açıklanmaktadır.
650 7 _aMarkalı ürünler
_2etuturkob
_98336
650 7 _aMarkalaşma (Pazarlama)
_2etuturkob
_986358
942 _2lcc
_cBK
999 _c200461029
_d79241