000 02418cam a2200385 i 4500
001 200462900
003 TR-AnTOB
005 20241105112458.0
007 ta
008 190524t20152015tu d 000 0 tur d
020 _a9786054757558
040 _aSULEY
_beng
_erda
_cSULEY
_dTR-AnTOB
041 0 _atur
050 1 4 _aLB14.7
_b.K63 2015
090 _aLB14.7
_b.K63 2015
100 1 _aKoç, Canan
_952803
_eauthor
245 1 0 _aEğitim bilimine giriş /
_cEditör, Celal Teyyar Uğurlu ; yazarlar, Canan Koç ve diğerleri...
250 _a2. Baskı.
264 1 _aAnkara :
_bEğiten Kitap,
_c2015.
264 4 _c©2015
300 _axii, 298 pages :
_btables ;
_c24 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _aunmediated
_bn
_2rdamedia
338 _avolume
_bnc
_2rdacarrier
504 _aBIB
505 0 _aEğitimin temel kavramlar -- Eğitimin sosyolojik temelleri -- Eğitimin işlevleri --Eğitimin psikolojik temelleri -- Eğitimin felsefi temelleri --Eğitimin tarihsel temelleri --Eğitimin hukuksal temelleri -- Öğretmen eğitiminde gelişme ve uygulamalar --Eleştirel pedagoji --Eğitimde yeni yaklaşımlar -- Eğitim bilimlerinde araştırma yöntemleri --Eğitim siyasal temelleri -- Eğitim ekonomik temelleri -- Türkiye eğitim sistemi --Bir meslek olarak öğretmenlik -- İnternet tabanlı uzaktan eğitim
520 _aEğitim Bilimine Giriş kitabı, eğitimin bilim olma özelliğini temele alarak öğretmen adaylarını, öğretmenlik mesleği­nin amacına uygun olarak gerekli rol ve davranışlar hakkın­da bilgilendirilmesini sağlaması açısından önemlidir. Öğretmenlik mesleği birçok bilim dalının üzerine inşa edilen ve eğitim bilimleri olarak kavramlaştırılan bir bilim dalının verilerini bilmeyi ve uygulamayı gerektirir. Eğitim Bilimlerine Giriş kitabının içeriği ile eğitim bilimleri­ne ilişkin temel disiplinler ve yeni gelişmelere paralel ola­rak ortaya konulan yenilikler de dikkate alınarak öğretmen adaylarına geniş bir bakış açısıyla öğretmen olma bilinci kazandırılmaya çalışılmıştır.
650 7 _aEğitim
_975189
_2etuturkob
650 7 _aEğitim sosyolojisi
_2etuturkob
_99524
650 7 _aEğitim psikolojisi
_2etuturkob
_99522
650 7 _aÖğretmenler
_xEğitim
_2etuturkob
_97277
700 1 _aUğurlu, Celal Teyyar
_9147377
_eeditor
_eauthor
942 _2lcc
_cBK
999 _c200462900
_d81112