Yerlerin markalaşması : kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation /

Anholt, Simon

Yerlerin markalaşması : kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation / Places : Identity, image and reputation Simon Anholt ; Yayına hazırlayan Bülent Fidan ; Çeviri koordinasyon Uğur Merter ; Çeviri G. Müge Uçar ; Redaksiyon İzzet Figenkaplan ; Tasarım Yavuz Dürüst ; Dizgi Ecem Orhan. - Birinci basım. - 171 pages : 24 cm. - İstanbul Ticaret Odası yayınları ; yayın no. 8 .



Giriş -- 1. Yerlerin İmajları: Konu Pazarlama mı Değil mi? -- 2. İmaj ve Güven Üzerine -- 3. Ulusal Kimlik: Neden mi Sonuç mu? -- 4. Yerlerin Basit İmajları mı Olmalı? -- 5. Ulusal İmaj ve Kimlik Üzerine -- 6. Pazarlama Ne Zaman Anlamlıdır? -- 7. Kamusal Diplomasi ve Yerlerin MArkalaştırılması: Aralarındaki İlişki Ne? -- 8. "Marka Olarak Avrupa": Sıradaki Ne? -- 9. Kamu Sektörü, Özel Sektör -- 10. Medya ve Ulusal İmaj -- 11. Bütün Bunların Benimle Ne İlgisi Var? Bağlamın hayati Önemi -- 12. Bazı Çıkarımlar -- Notlar.

9786055467050


Tourism--Marketing
Turizm--Pazarlama
Place marketing

HF5415 / .A5419 2011
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.