Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı / (Record no. 200437842)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 03568nam a2200337uu 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20200303150051.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field cr nn 008mamaa
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 170524s2017 tu tur
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9786053186915
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency B9K
Language of cataloging eng
Description conventions rda
Transcribing agency B9K
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library B9KA
050 ## - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number P 94.6
Item number E715 2017
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Bedir-Erişti, Suzan Duygu
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı /
Statement of responsibility, etc. Suzan Duygu Bedir-Erişti
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 2. bs.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Ankara:
Name of publisher, distributor, etc. Pegem Akademi,
Date of publication, distribution, etc. 2017
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 1 online resource
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
347 ## - DIGITAL FILE CHARACTERISTICS
File type text file
Encoding format PDF
Source rda
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. İnsanlar, kendilerini görmezden gelen tasarımları görmezden gelir." Frank Chimero Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı kitabı, giderek yaygınlaşan katılımcı dijital platformlar ile yeni bir anlam kazanan "Yeni Medya" ortamları içerisinde "Görsel İletişim Tasarımı" sürecini ele almaktadır. Kitap üç ana bölümden oluşmaktadır. Bu bölümler; Yeni Medya, Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı Süreci ve Yeni Medya Görsel İletişim Tasarımı Sürecinde Kültür ve Görsel Algı şeklinde sıralanmaktadır. Kitabın ilk bölümü olan Yeni Medya ana başlığı altında, özellikle web 2.0 teknolojileri ile yeni bir boyut kazanan "Yeni Medya" tanımlaması üzerinde durulmaktadır. Yeni medya platformlarında tasarım kavramı ayrıntılı olarak ve örneklendirilerek ele alınmakta, yeni medya tasarım süreçleri ile ilgili önemli değişkenler olan iletişim, etkileşim, görsel mesaj, okuryazarlık, değerlendirme, estetik bakış açısı, bilişsel yük, hedef kitle ve çoklu ortam boyutları, yeni medya tasarım süreçlerine dayalı olarak incelenmektedir. Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı başlıklı ikinci bölümde ise yeni medya platformlarında görsel iletişim tasarımının değişim süreci; bu süreç içerisinde kimlik, markalaşma, kurumsal kimlik, görsel iletişim sürecini öyküleştirme, kullanıcı deneyimi, bilgi, teknoloji ve etkileşim tasarımlarının yapılanması; yeni medya odaklı görsel tasarım ögeleri ve ilkeleri ayrıntılı olarak açıklanmaktadır. Kitapta yer alan, Yeni Medya Görsel İletişim Tasarımı Sürecinde Kültür ve Görsel Algı adlı üçüncü ve son bölümde ise yeni medya temelli katılımcı kültür ve kültürlerarası etkileşimden hareketle tasarım ortamlarının kültür ile ilişkilendirilmesi; görsel algı kuramlarının yeni medyada, görsel iletişim tasarımı süreçlerinde ne şekilde işe koşulabileceği sorgulanmaktadır. Yeni Medya ve Görsel İletişim Tasarımı kitabı, tasarım ortamları ile doğrudan ilişkilendirilmeye olanak tanıyacak zengin ve çok sayıda örnekle anlatımla siz değerli okuyucularla bir araya gelmektedir. Farklı disiplinlerde çalışıp görsel tasarım odaklı kuramsal ve uygulamalı etkinlikler gerçekleştiren araştırmacılara, lisans ve lisansüstü öğrenim gören öğrencilere ve tüm diğer paydaşlara kaynaklık etmesi ve yol gösterici olması dileğiyle...
596 ## -
-- 9
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Art and society
Topical term or geographic name entry element Visual communication
655 #4 - INDEX TERM--GENRE/FORM
Genre/form data or focus term Electronic books.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title Turcademy Ebooks
856 40 - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="https://www.turcademy.com/tr/kitap/yeni-medya-ve-gorsel-iletisim-tasarimi-9786053186915">https://www.turcademy.com/tr/kitap/yeni-medya-ve-gorsel-iletisim-tasarimi-9786053186915</a>
949 #1 - LOCAL PROCESSING INFORMATION (OCLC)
i ER214524
947 ## - LOCAL PROCESSING INFORMATION (OCLC)
a 81243193
b 15719531
c 4
d 7
e Bilkent Universitesi Kutuphaneleri
f Bilkent - Merkez
g 2019-04-15 15:41:04
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Source of acquisition Cost, normal purchase price Total Checkouts Date last seen Date shelved Koha item type
    Library of Congress Classification Yeni / New Ödünç Verilemez-Sağlanamadı / Not for loan-Could not be provided Genel Koleksiyon Merkez Kütüphane Merkez Kütüphane Siparişte / On order 03/03/2020 Satın Alma / Purchase 30.00   03/03/2020 03/03/2020 Book
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.