Marketing and the bottom line : the marketing metrics to pump up cash flow / Tim Ambler.

By: Ambler, Tim
Language: İngilizce Publisher: London : FT Prentice Hall, 2003Edition: 2nd edDescription: xiv, 320 p. : ill. ; 24 cmISBN: 0273661949Subject(s): Marketing -- Cost effectiveness -- Measurement | Pazarlama -- Maliyet etkinliği -- Ölçme | Şirket karları | Corporate profitsLOC classification: HF5415 | .A465 2003
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book Book Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon / Main Collection
Merkez Kütüphane
Genel Koleksiyon HF5415 (Browse shelf) 1 1 Available 0000028
Browsing Merkez Kütüphane Shelves , Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection , Collection code: Genel Koleksiyon Close shelf browser
HF5414 .W4719 2003 Markaların kara kitabı / HF5414 .W5619 2004 Işık hızıyla markalama: sürat çağında marka yaratma stratejileri / HF5414.13 W75 1993 Pazarlama Yönetimi / HF5415 Marketing and the bottom line : HF5415 .Ö93 1996 Küçük ve orta boy işletmeler : HF5415 .A45 2009 Halkla ilişkiler : HF5415 .A5419 2011 Yerlerin markalaşması : kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation /

Previous ed.: 2000.

There are no comments for this item.

to post a comment.
Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanarak geliştirilip kurulmuştur.