İkinci el ürün pazarında tüketici davranışının incelenmesi / Beliz Uslu ; thesis advisor Berna Tarı Kasnakoğlu.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- Consumer behaviour analysis in second-hand market [Parallel title]
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Tez Koleksiyonu / Thesis Collection | Merkez Kütüphane | Tezler | TEZ TOBB SBE İŞL YL’21 USL (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Ödünç Verilemez-Tez / Not For Loan-Thesis | TZ01274 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Tez Koleksiyonu / Thesis Collection, Collection: Tezler Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
TEZ TOBB SBE İŞL YL’21 ÖZG Kripto para piyasalarında Türk Lirası işlemlere dair piyasa etkinliğinin ölçülmesi / | TEZ TOBB SBE İŞL YL’21 ŞEY 2008 Küresel ekonomik kriz sonrası Türk bankacılık sektöründe nakit tutma oranlarının seçili finansal göstergeler ile ilişkisi / | TEZ TOBB SBE İŞL YL’21 UŞA Finansal hizmetler inovasyonu : Açık bankacılık / | TEZ TOBB SBE İŞL YL’21 USL İkinci el ürün pazarında tüketici davranışının incelenmesi / | TEZ TOBB SBE İŞL YL’22 ÇOL Beyin göçü : Ülke seçimine etki eden faktörlerin incelenmesi / | TEZ TOBB SBE İŞL YL’22 DEM Türkiye ve Dünyada fan tokenlar / | TEZ TOBB SBE İŞL YL’22 DOĞ Türkiye'de ekonomi yöneticilerinin değişiminin borsa endekslerine olan etkisi : bist endekslerinde bir uygulama / |
Tez (Yüksek Lisans)--TOBB ETÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Nisan 2021.
İkinci el ürünlerin popülerliği giderek artmaktadır ve ikinci el pazarı gelişen bir sektör haline gelmektedir. Tüketiciler özellikle otomobiller, apartmanlar, giysiler ve aksesuarlarda ikinci el ürünleri tercih etmektedir. Ekonomi, sürdürülebilirlik ve psikolojik ve demografik faktörler ikinci el ürün satın alma kararlarını büyük ölçüde etkilemektedir. Bu çalışma, ikinci el satın alma kararlarını etkileyen motivasyonları ve bunların ikinci el firmalar üzerindeki önemli etkilerini incelemektedir.
Second-hand products are increasing in popularity and it is becoming a developing industry. Consumers prefer second-hand products: especially automobiles, apartments, clothes, and accessories. Motivations such as economy, sustainability, psychological and demographic factors highly affect second-hand product purchasing decisions. This study examines motivations that influence second-hand purchasing decisions and their important implications to second-hand firms.
There are no comments on this title.