Yerlerin markalaşması : kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation / Simon Anholt ; Yayına hazırlayan Bülent Fidan ; Çeviri koordinasyon Uğur Merter ; Çeviri G. Müge Uçar ; Redaksiyon İzzet Figenkaplan ; Tasarım Yavuz Dürüst ; Dizgi Ecem Orhan.
Language: Türkçe Series: İstanbul Ticaret Odası yayınları ; yayın no. 8Publisher: İstanbul : İstanbul Ticaret Odası, 2011Edition: Birinci basımDescription: 171 pages : 24 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9786055467050
- Places : Identity, image and reputation
- HF5415 .A5419 2011
Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon / Main Collection | Merkez Kütüphane | Genel Koleksiyon | HF5415 .A5419 2011 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | 1 | Available | 0043392 |
Browsing Merkez Kütüphane shelves, Shelving location: Genel Koleksiyon / Main Collection, Collection: Genel Koleksiyon Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | |||||||
HF5415 Marketing and the bottom line : | HF5415 .Ö93 1996 Küçük ve orta boy işletmeler : | HF5415 .A45 2009 Halkla ilişkiler : | HF5415 .A5419 2011 Yerlerin markalaşması : kimlik, imaj ve itibar = Places : Identity, image and reputation / | HF5415 .A619719 2011 Bedava : | HF5415 .A76 1992 Pazarlama / | HF5415 .A76 1992 Pazarlama / |
Giriş -- 1. Yerlerin İmajları: Konu Pazarlama mı Değil mi? -- 2. İmaj ve Güven Üzerine -- 3. Ulusal Kimlik: Neden mi Sonuç mu? -- 4. Yerlerin Basit İmajları mı Olmalı? -- 5. Ulusal İmaj ve Kimlik Üzerine -- 6. Pazarlama Ne Zaman Anlamlıdır? -- 7. Kamusal Diplomasi ve Yerlerin MArkalaştırılması: Aralarındaki İlişki Ne? -- 8. "Marka Olarak Avrupa": Sıradaki Ne? -- 9. Kamu Sektörü, Özel Sektör -- 10. Medya ve Ulusal İmaj -- 11. Bütün Bunların Benimle Ne İlgisi Var? Bağlamın hayati Önemi -- 12. Bazı Çıkarımlar -- Notlar.
There are no comments on this title.